Raport managerski "Elektronarzędzia W Kanale e-Commerce 2021. Aktualne praktyki zakupowe w Internecie, oczekiwania wobec producentów sprzętu, prognozy prac i inwestycji w 2021" (4 SELL)
- Ogólnopolskie badanie wśród profesjonalistów: fachowiec budowlano-montażowy, elektroinstalator, serwisant (warsztaty).
- Raport managerski dla firm oferujących elektronarzędzia dla profesjonalistów.
- Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 490/03/2021
- Stron: 37
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
- Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.800 PLN netto Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie
- Jak profesjonaliści oceniają wpływ cov-19 na prowadzoną działalność – elektroinstalacyjną, montażowo-budowlaną, serwisową?
- Czy odczuwają spadek/ wzrost zleceń?
- Jakiego poziomu zleceń spodziewają się na 2021 rok?
- Czy już mają problemy z regulowaniem swoich płatności i płynnością?
- Jakie czynniki będą stymulować wzrost/spadek liczby zleceń w 2021 roku w ich branży?
- Czy planują inwestycje w elektronarzędzia w tym roku?
- Z jaką częstotliwością planują inwestować w obecnej sytuacji?
- Jaka jest skala korzystania z on-linowych kanałów zakupu? Czy pandemia „zamroziła” i zmieniła praktykę zakupów stacjonarnych czy tradycyjny sklep jest wciąż potrzebny?
- Które kanały – zarówno on-line, jak i tradycyjne - zyskały/straciły w ostatnich 12 miesiącach?
- Co najbardziej przyciąga profesjonalistów do zakupu elektronarzędzi w e-sklepach, a co uznają za barierę?
- Czy wszyscy producenci powinni mieć własne e-sklepy zdaniem profesjonalistów?
- Z jakich producenckich platform sprzedażowych korzystają już dziś?
- Które funkcjonalności w e-sklepach są dla fachowców kluczowe podczas zakupu elektronarzędzi przez Internet?
- Jakich usprawnień brakuje zawodowcom w e–sklepach?
- Jakie metody płatności w zakupach internetowych preferują?
- Jaki jest profil zakupowy „typowego profesjonalisty kupującego elektronarzędzia w kanale e-commerce”, czyli co warto uwzględnić przy budżetowaniu i projektowaniu strategii komunikacji dla kanału e-commerce i omnichannel?
CELE PROJEKTU
- Cele badania i metodologia
- Zatrudnienie, działalność, staż, typ kupowanych elektronarzędzi
- Wydatki na elektronarzędzia, miejsca prowadzonych prac
- Managerskie key findings cz. 1-2
MODUŁ 1. PRAKTYKI ZAKUPOWE
- Inwestycje w nowe elektronarzędzia
- Oczekiwanie możliwości zakupu w e-sklepie producenta
- Zmiany w korzystaniu ze stacjonarnych miejsc zakupu r/r
- Zmiany w korzystaniu z internetowych miejsc zakupu r/r
MODUŁ 2. ELEKTRONARZĘDZIA W E-COMMERCE
- Zalety e-zakupów elektronarzędzi
- Wady e-zakupów elektronarzędzi
- Oczekiwane usprawnienia i funkcje e-sklepów z elektronarzędziami
- Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - ułatwienia zakupu i prezentacja produktu
- Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach - płatność i dostawa
- Kluczowe dla profesjonalistów rozwiązania w e-sklepach wg różnych cech
- Preferowane metody płatności
MODUŁ 3. AKTUALNA I PROGNOZOWANA NA 2021 SYTUACJA KUPUJĄCYCH ELEKTRONARZĘDZIA
- Poziom zleceń w pandemii
- Powody zmian skali zleceń wg typów działalności
- Opinie profesjonalistów na temat zleceń w 2021
- Prognozy portfela zleceń 2021
- Opinie profesjonalistów o prognozach zleceń
- Skutki pandemii i płynność finansowa profesjonalistów
- Profil praktyk e-zakupowych typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
REKOMENDACJE BIZNESOWE B2B
KERALLA RESEARCH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B
Kup raport
Cena: 3.800 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu: 519 08 81 84