Menu
A+ A A-

Gotowe raporty branżowe do kupienia

Raport "Zawory i Grzejniki 2020-2022. Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród 200 instalatorów. Badana kategoria produktowa to: ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O ORAZ GRZEJNIKI.
  • Raport managerski dla firm oferujących zawory nieprzemysłowe i grzejniki.
  • Data wydania raportu: luty 2020. Sygn. 489/02/2020
  • Stron: 78
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN netto  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy będą ważne do 2022 roku w branży?
  • Jakie są kryteria wyboru marek zaworów i grzejników?
  • Czy zdanie końcowego klienta ma tak duże znaczenie przy wyborze marki?
  • Czy firmy instalacyjne różnią się pod względem wyboru określonej marki zaworów i grzejników?
  • Jakie marki rekomendują i montują instalatorzy oraz dlaczego? (wyróżniki)
  • Czy instalatorzy kupują stacjonarnie czy on-line?
  • Które z najczęściej kupowanych lub rekomendowanych marek  mają wizerunek gwarantujących niezawodne produkty i wprowadzających  innowacyjne rozwiązania?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie zaworów  i grzejników?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek zaworów i grzejników?
  • Które marki zaworów kulowych, termostatycznych oraz grzejników wyróżniają się na tle innych marek?
  • Czym wyróżniają się te marki?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności wobec marek grzejników i armatury instalacyjnej?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma ulubionej marki – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Marki drugiego wyboru – czyli kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów?
  • Jak zmieniają się źródła informacji z których instalatorzy pozyskują wiedzę o nowościach branżowych?
  • Czy wykonawcy korzystają z mobilnych aplikacji? Jeśli tak – aplikacje którego producenta są najbardziej popularne?
  • Jak wygląda profil zakupowy „typowego instalatora” (pod segmentację)?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • Afriso, Altech, Alterna, Arco, Brugman, Calido, Comap, Cosmo, Danfoss, Diamond, Efar, Enix, ESBE, Ferro, Ferroli, Fondital, Genebre, Giacomini, Gorgiel, Grohe, Heimeier, Herz, Honeywell, Idmar, Instal-Projekt, Invena, Irsap, Jafar, Jaga, Kan-therm, Keller, Kermi, KFA (Armatura Kraków), Komex, Korado, Lechar, Luxrad, Nanopanel, Oventrop, Perfexim, Purmo, Radeco, Radson, Red, Regulus, Schell, Schlosser, Stelrad, Terma, Termix, Termoteknik, Valvex, Vasco, Viessmann, Zehnder.

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka instalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, wiek, stanowisko
Charakterystyka instalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ, C.O I GRZEJNIKI: TRENDY W ZAWORACH I GRZEJNIKACH, ROLA DORADZTWA
Trendy w zaworach nieprzemysłowych i grzejnikach
Rola doradztwa sprzedawcy podczas wyboru zaworów nieprzemysłowych i grzejników

Moduł 2. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE DO INSTALACJI WODNEJ, GAZOWEJ I C.O: CZYNNIKI WYBORU ZAWORÓW NIEPRZEMYSŁOWYCH, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku zaworów nieprzemysłowych
Najważniejsze czynniki wyboru zaworów nieprzemysłowych
Sposoby zakupu zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek zaworów nieprzemysłowych
Znajomość spontaniczna i wspomagana zaworów nieprzemysłowych – cz.1 – cz. 3
Producenci zaworów nieprzemysłowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów zaworów nieprzemysłowych

Moduł 3. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE KULOWE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW KULOWYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów kulowych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów kulowych – cz. 1 – cz. 5

Moduł 4. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE TERMOSTATYCZNE: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ZAWORÓW TERMOSTATYCZNYCH, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki zaworów termostatycznych wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych
Wizerunek najczęściej kupowanych marek zaworów termostatycznych – cz. 1- cz.5

Moduł 5. GRZEJNIKI: CZYNNIKI WYBORU GRZEJNIKÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku grzejników
Najważniejsze czynniki wyboru grzejników
Sposoby zakupu grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek grzejników
Znajomość spontaniczna i wspomagana grzejników – cz.1 – cz. 3
Producenci grzejników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów grzejników – cz. 1- cz. 2
Marki grzejników wybierane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników
Wizerunek najczęściej kupowanych marek grzejników – cz. 1 – cz. 4

Moduł 6. ZAWORY NIEPRZEMYSŁOWE I GRZEJNIKI: WSPARCIE SPRZEDAŻY DO FIRM
Skala korzystania przez instalatorów z aplikacji mobilnych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o zaworach i grzejnikach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 7. PROFILE ZAKUPOWE INSTALATORÓW
Profil zakupowy typowego instalatora – cz. 1 – cz. 2
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów kulowych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów zaworów termostatycznych wybranych marek
Cechy wyróżniające instalatorów grzejników wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.500 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Raport "Rozdzielnice i Obudowy - Aktualne Praktyki Zakupowe Elektroinstalatorów i Potencjał Marek" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy na lata 2019-2021 są kluczowe według elektroinstalatorów?
  • Jakie kryteria są ważne dla elektroinstalatorów przy wyborze rozdzielnic i obudów?
  • Które marki są przez elektroinstalatorów montowane najczęściej?
  • Gdzie najczęściej elektroinstalatorzy kupują rozdzielnice i obudowy?
  • Jaki wizerunek mają według elektroinstalatorów najpopularniejsze marki rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie rozdzielnic i obudów?
  • Czy elektroinstalatorzy uważają dostępne doradztwo za użyteczne? Jakich informacji im brakuje?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek rozdzielnic i obudów?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki rozdzielnic i obudów wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności elektroinstalatorów wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki rozdzielnic i obudów – jak liczny odsetek elektroinstalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Kto jest dla kogo konkurentem w opinii elektroinstalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga elektroinstalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego elektroinstalatora”? Które aspekty warto uwzględnić przy projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, AEP, Alfako, Apator Elkomtech, Assmann, EATON, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatowek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, GE Power, Hager Polo, Hensel, Incobex, Kanlux, Karwasz, Legrand, Noark, Pawbol, PCE, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, Viko by Panasonic, ZPUE.


Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka elektroinstalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, stanowisko, specjalizacja
Charakterystyka elektroinstalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1 – cz. 2

Moduł 1. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: CZYNNIKI WYBORU ROZDZIELNIC I OBUDÓW, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku rozdzielnic i obudów
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zapotrzebowania na usługi elektroinstalacyjne
Trendy w rozdzielnicach i obudowach
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru rozdzielnic i obudów
Dopasowanie oferty na rynku do potrzeb klientów
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów
Znajomość spontaniczna i wspomagana rozdzielnic i obudów – cz.1 – cz. 3
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 2

Moduł 2. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI ROZDZIELNIC I OBUDÓW, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki rozdzielnic i obudów montowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów – cz. 1 – cz. 5
Typ obiektu a decyzyjność w kwestii wyboru marki rozdzielnic i obudów

Moduł 3. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: OPROGRAMOWANIA DO PROJEKTOWANIA ROZDZIELNIC, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Skala korzystania z oprogramowania do projektowania rozdzielnic
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 – cz. 2

Moduł 4. ROZDZIELNICE I OBUDOWY: PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO ELEKTROINSTALATORA
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora  – cz. 1 - 2
Cechy wyróżniające elektroinstalatorów wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport "Oczekiwania Wobec Firm Wdrażających Pracownicze Plany Kapitałowe" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jak oceniany jest ogólnie koncept i sam program PPK? Jakie są mocne i słabe strony PPK w ocenie osób wdrażających go do firm?
  • Czy firmy planują komunikować posiadanie programu jako przewagę spółki w rekrutacji? Jeśli nie – czy i jakie mogą być inne zakładane korzyści z posiadania programu? W czym mogą pomóc organizacji?
  • Jakie są obawy i wyzwania w związku z wprowadzeniem PPK?
  • Czy i jakich spodziewają się problemów z implementacją? Co będzie stanowić największe wyzwanie?
  • Czy firmy będą szukać nowych dostawców, czy pozostaną przy firmach, z którymi współpracują już w zakresie ubezpieczeń?
  • Jakie są oczekiwania wobec dostawców przy implementacji PPK?
  • Jakie są kryteria wyboru partnerów/dostawców programów pracowniczych?
  • Preferowane źródła informacji o ofercie PPK dla dużych firm

Zawartość raportu:

CELE BADANIA I METODOLOGIA
Key findings
 

I. CHARAKTERYSTYKA BADANYCH
Charakterystyka badanych według zatrudnienia, obrotów
Charakterystyka badanych według kapitału, stażu na rynku
Charakterystyka badanych według typu działalności, branży
Charakterystyka badanych według korzystania z Pracowniczych Planów Emerytalnych
Charakterystyka badanych według lokalizacji (regiony i województwa)
 

II. OCENA PRACOWNICZYCH PLANÓW KAPITAŁOWYCH. WYZWANIA W IMPLEMENTACJI. ZALETY I SŁABE STRONY.PPK JAKO WSPARCIE POLITYKI KADROWEJ
Ocena Pracowniczych Planów Kapitałowych przez duże przedsiębiorstwa
Wyzwania w implementacji Pracowniczych Planów Kapitałowych
Zalety Pracowniczych Planów Kapitałowych
Zalety Pracowniczych Planów Kapitałowych – cytaty
Słabe strony Pracowniczych Planów Kapitałowych
Słabe strony Pracowniczych Planów Kapitałowych – cytaty (cz. I)
Słabe strony Pracowniczych Planów Kapitałowych – cytaty (cz. II)
Pracownicze Plany Kapitałowe jako pomysł na wsparcie polityki kadrowej firmy?
Profile firm dużych implementujących PPK a wyzwania i zalety
 

III. WPŁYW PRACOWNIKÓW NA WYBÓR INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PPK. KRYTERIA WYBORU DOSTAWCY PPK
Wybór typu instytucji zarządzającej PPK – kogo planują wybrać duże przedsiębiorstwa?
Czynniki wyboru instytucji zarządzającej Pracowniczymi Planami Kapitałowymi
Czynniki wyboru instytucji zarządzającej PPK – cytaty
Wpływ pracowników na wybór instytucji zarządzającej  PPK
Profile firm dużych implementujących a wybór instytucji zarządzającej
 

IV. OCZEKIWANE WSPARCIE. PREFEROWANE FORMY KONTAKTU Z INSTYTUCJAMI ZARZĄDZAJĄCYMI PPK
Oczekiwane wsparcie ze strony instytucji zarządzających PPK
Oczekiwane wsparcie – cytaty
Preferowane formy kontaktu z instytucjami oferującymi PPK
Profile firm dużych implementujących PPK a preferowane wsparcie
 

KERALLA RESERACH INSTYTUT BADAŃ I ROZWIĄZAŃ B2B


Kup raport
Cena: 3.400 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport "Pompy Ciepła - Aktualne Praktyki Zakupowe Instalatorów i Potencjał Marek 2019" (4 SELL)


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie trendy na lata 2019-2021 są kluczowe według instalatorów?
  • Jakie kryteria są ważne dla instalatorów przy wyborze pomp ciepła?
  • Które marki są przez instalatorów montowane najczęściej?
  • Gdzie najczęściej instalatorzy kupują pompy ciepła?
  • Jaki wizerunek mają według instalatorów najpopularniejsze marki pomp ciepła?
  • Czy instalatorzy biorą pod uwagę doradztwo sprzedawców przy zakupie pomp ciepła?
  • Czy instalatorzy uważają dostępne doradztwo za użyteczne? Jakich informacji im brakuje?
  • Jaka jest spontaniczna i wspomagana znajomość marek pomp ciepła?
  • Czy marki, które mają wysoką świadomość uzyskują równie wysoki poziom wyboru?
  • Które marki pomp ciepła wyróżniają się na tle innych i w czym?
  • Jak kształtuje się poziom lojalności instalatorów wobec marek?
  • Jeśli w punkcie sprzedaży nie ma preferowanej marki pomp ciepła – jak liczny odsetek instalatorów sięgnie po konkurenta?
  • Kto jest dla kogo konkurentem w opinii instalatorów? Z jakimi markami porównuje nas rynek (benchmark)?
  • W jakim kierunku przesuwa się uwaga instalatorów w zakresie źródeł informacji – w porównaniu do 3 lat wstecz?
  • Jaki  jest profil zakupowy „typowego instalatora pomp ciepła”? Które aspekty warto uwzględnić przy projektowaniu strategii komunikacji swojego brandu?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Alpha Innotec, Altech, Apic, Ariston, Atlantic, Auer, Beretta, Blaupunkt, Broetje, Buderus, Daikin, Danfoss, De Dietrich, Dimplex, Ekontech, Elektromet, Ferroli, Fonko, Fujitsu (Klima Therm), Galmet, Gazuno, Gejzer, Gorenje, Hennlich (Waterkotte), Herz, Hewalex, Hibernatus, Hilux, Hitachi, Hot Jet, Hydrosolar, Immergas, IVT, Junkers-Bosch, Kospel, LG, Miller, Mitsubishi, Nibe-Biawar, Oschner, Panasonic, Samsung, Saunier Duval, Silesia Term, Stiebel Eltron, Termet, Thermia, Tweetop, Vaillant, Viessmann, Viteco, Waterfurnace, Wolf.


Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU
Cele projektu, metodologia i kontekst badania
Założenia projektu Sector Brand B2B Keralla Research
Charakterystyka instalatorów: zatrudnienie, staż zawodowy, specjalizacja
Charakterystyka instalatorów: lokalizacja (regiony i województwa)
Managerskie key findings
Rekomendacje biznesowe B2B – cz. 1-2

Moduł 1. CZYNNIKI WYBORU POMP CIEPŁA, ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK, WYRÓŻNIKI
Wymieniani producenci i marki rynku pomp ciepła
Trendy w pompach ciepła
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Miejsca zakupu pomp ciepła oraz dopasowanie oferty
Rola i użyteczność doradztwa sprzedawcy podczas wyboru pomp ciepła
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru pomp ciepła
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz.1 – 3
Producenci pomp ciepła wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła – cz. 1 – 2

Moduł 2. NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANE MARKI POMP CIEPŁA, KONKURENCJA, LOJALNOŚĆ, WIZERUNEK
Marki pomp ciepła kupowane najczęściej przez profesjonalistów
Marki zastępujące preferowany brand (tzw. drugi wybór)
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła – cz. 1 - 6

Moduł 3. PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE, ŹRÓDŁA INFORMACJI
Uczestnictwo w programach lojalnościowych
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o pompach ciepła w relacji do 3 lat wstecz
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1 - 2

Moduł 4. PROFIL ZAKUPOWY TYPOWEGO INSTALATORA POMP CIEPŁA
Profil zakupowy typowego instalatora pomp ciepła – cz. 1 - 2
Cechy wyróżniające instalatorów pomp ciepła wybranych marek
Keralla Research Instytut Badań i Rozwiązań B2B


Kup raport
Cena: 4.200 PLN netto (PL)

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2019) Branży Transportowej" (4 SELL)

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.
  • Data wydania raportu: 2Q2019. Sygn. 457/04/2019
  • Stron: 52
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3470 PLN netto  Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Pozostałe gotowe raporty managerskie


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Co będzie kształtować branżę TSL do końca roku 2019?
  • Czy aktualnie obserwowane zmiany (Brexit, Pakiet Mobilności, regulacje rządowe, braki kadrowe) – zmarginalizują rolę polskiego rynku usług przewozowych czy będą impulsem do szukania nowych przewag konkurencyjnych?
  • Jakie drivery zmian będą kształtować polski sektor TSL i jakie czynniki będą oddziaływać na sytuację branży w kolejnych miesiącach?
  • Jak duży jest dziś rynek firm przewozowych (wg licencji, zezwoleń i szacunków własnych – liczba firm aktywnie działających w branży transportu towarów)? Uwaga! Potwierdziły się nasze ubiegłoroczne prognozy wskazujące na spadek dynamiki wydawanych zezwoleń. Co to oznacza dla partnerów branży TSL?
  • Jak zmieniły się postawy transportowców wobec nowych wyzwań, które wiążą się z m.in. z usieciowieniem i przechodzeniem branży na wyższy level sztuki biznesowej, czyli Transport 4.0? Czy przewoźnicy są przygotowani mentalnie do nadchodzących zmian?
  • Co świadczy o konkurencyjności polskich przewoźników? Na ile w ocenie firm naszą przewagą są wciąż niższe koszty?
  • W jaki sposób transportowcy określają politykę prowadzonej przez siebie działalności? Czy branża „stawia” na sieciowość i technologię czy raczej na zmianę podejścia z posiadania na rzecz użytkowania pojazdów?
  • W aktualnym raporcie również metody pozyskiwania kierowców w kontekście niedoboru pracowników w branży TSL. W jaki sposób przewoźnicy rekrutują kierowców? Czy zauważają wzrost oczekiwań kierowców?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY I WSKAŹNIK FIT NA 2019 ROK
  • Aktualna i prognozowana liczba frachtu w 2019                                    
  • Powody zmian skali obsługiwanego frachtu w 2019                                    
  • Plany dotyczące skali działalności do 2021 i postawy wobec przeniesienia działalności poza Polskę        
  • Aktualna i prognozowana skala zatorów w 2019                                    
  • Aktualna i prognozowana skala upadłości w 2019                                    
  • Skala niewypłacalnych spółek zgłoszonych do KRS                                    
  • Rozmiar rynku transportowego - tendencje i zmiany                                
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej                                
  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2019 rok                                
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?                            

II. DRIVERY ZMIAN, CZYNNIKI WAŻNE DLA KONDYCJI BRANŻY TRANSPORTOWEJ W 2019
  • Drivery zmian branży transportowej w 2019 roku                                    
  • Drivery ekonomiczne                                                
  • Drivery ustawodawcze                                                
  • Drivery społeczne                                                
  • Drivery technologiczne                                                
  • Na czym firmy TSL planują w 2019 opierać konkurencyjność?                             
  • Przewagi polskich przewoźników (cytaty)                                     
  • Plany firm transportowych na utrzymanie przewag konkurencyjnych w 2019 r. – cz. I – IV            
  • Konsolidacja operatorów logistycznych i rola alternatywnych form transportu                    
  • Czynniki wskazywane jako ważne dla branży w 2019                                
  • Czynniki wskazywane jako mniej ważne dla branży w 2019                                
  • Profile: ocena sytuacji w branży wg typu transportu, stażu firmy i rozmiaru floty            
  • Trendy w polskiej branży transportowej (cytaty)                             

III. FINANSE, INWESTYCJE, OCZEKIWANE METODY WSPARCIA FINANSOWEGO DLA TSL
  • Planowane inwestycje według źródeł finansowania w 2019                                
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów                                    
  • Ekspansja leasingu producenckiego w 2019                                    
  • Ocena dostępnych form finansowania w branży TSL                                    
  • Brakujące formy finansowania (cytaty)                         
  • Profile zakupowe: plany inwestycyjne a zatrudnienie, flota, typ transportu, obsługiwane kierunki                

IV. METODY POZYSKIWANIA KIEROWCÓW, USIECIOWIENIE I BEZPIECZEŃSTWO, PRZYGOTOWANIE DO SUKCESJI
  • Oczekiwania kierowców wobec warunków pracy                                    
  • Sposoby radzenia sobie branży TSL z rekrutacją kierowców
  • Postawy przewoźników wobec usieciowienia                                    
  • Wpływ usieciowienia na bezpieczeństwo drogowe                                    
  • Profile: usieciowienie a staż firmy na rynku, typ transportu, wykonywane przewozy, źródło pochodzenia floty    
  • Przygotowanie branży TSL do sukcesji                               

V. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE
  • Metodologia badania                                                
  • Charakterystyka badanych firm transportowych                  
  • Informacje licencyjne                                               

Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

 

Our website is protected by DMC Firewall!