Raport z badania profesjonalistów „Rozdzielnice i obudowy: trendy, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, nastroje i poziom zleceń do 2025 roku"
- Ogólnopolskie badanie wśród 300 firm elektroinstalacyjnych z całej Polski.
- Data wydania raportu: październik 2024. Sygn. 451/10/2024.
- Stron: 42.
- Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski.
- Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT) Kup raport
Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu
Z raportu dowiesz się między innymi:
- Jak rynek ocenia dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb klientów?
- Jak zmienia się korzystanie ze źródeł informacji, czyli gdzie w 2025 inwestować w promocję marki?
- Jakie atrybuty swojej marki promować?
- Jakie są dziś kryteria wyboru?
- Jaka jest rozpoznawalność marek?
- Za co rynek wyróżnia niektóre marki?
- Jakie są prognozy zleceń na 2025?
- Jakie trendy w rozdzielnicach na 2025?
W raporcie występują m.in. następujące marki:
-
ABB, AEP, Alfako, Apator, Assmann, Cezart, EATON, Elektro-met, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatówek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, Gewiss, Hager Polo, Hensel, Incobex, Jakmet, Kanlux, Karwasz, Kubiak, Legrand, Mewat, Noark, Panasonic, Pawbol, PCE, Pelmet, PRE Edward Biel, Pulsar, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, ZPUE.
Zawartość raportu:
MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w rozdzielnicach do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki rozdzielnic i obudów wg typu obiektu?
MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK ROZDZIELNIC I OBUDÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 2
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: Hager, Schneider Electric
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów : Legrand, ETI
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: EATON, Schrack Technik
MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTROINSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Potencjał marek rozdzielnic i obudów na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek rozdzielnic i obudów pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Schneider Electric
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki EATON
Wizerunek marki ETI
Wizerunek marki Schrack Technik
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek rozdzielnic i obudów
MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola tradycyjnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 2
Dopasowanie oferty rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Wykorzystanie oprogramowania dla elektryków do projektowania rozdzielnic, dopasowania aparatury do rozdzielnicy, przygotowania wyceny
MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora rozdzielnic i obudów
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Hager, Schneider Electric, Schrack Technik, Ver-Tom
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Elektro-Plast Opatówek, Elektroplast Bydgoszcz, ETI, ABB
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Rittal, Alfako, Incobex, Assmann
METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych
INFORMACJE LICENCYJNE
Cena: 4.500 PLN netto
Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24