Menu
A+ A A-

Raporty z badań firm gotowe do kupienia

Raport z badania profesjonalistów „Rozdzielnice i obudowy: trendy, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, nastroje i poziom zleceń do 2025 roku"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 firm elektroinstalacyjnych z całej Polski.
  • Data wydania raportu: październik 2024. Sygn. 451/10/2024.
  • Stron: 42.
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski.
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jak rynek ocenia dopasowanie oferty do aktualnych potrzeb klientów?
  • Jak zmienia się korzystanie ze źródeł informacji, czyli gdzie w 2025 inwestować w promocję marki? 
  • Jakie atrybuty swojej marki promować?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru?
  • Jaka jest rozpoznawalność marek? 
  • Za co rynek wyróżnia niektóre marki?
  • Jakie są prognozy zleceń na 2025?
  • Jakie trendy w rozdzielnicach na 2025?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, AEP, Alfako, Apator, Assmann, Cezart, EATON, Elektro-met, Elektroplast Bydgoszcz, Elektro-Plast Nasielsk, Elektro-Plast Opatówek, ELS, Ergom, Eti-Polam, Famatel, Gewiss, Hager Polo, Hensel, Incobex, Jakmet, Kanlux, Karwasz, Kubiak, Legrand, Mewat, Noark, Panasonic, Pawbol, PCE, Pelmet, PRE Edward Biel, Pulsar, Revico, Rittal, Sabaj-System, Schneider Electric, Schrack Technik, Sez, Siemens, Spamel, Sypniewski, Tarel, Ver-tom, ZPUE.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w rozdzielnicach do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki rozdzielnic i obudów wg typu obiektu?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK ROZDZIELNIC I OBUDÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek rozdzielnic i obudów – cz. 2
Producenci rozdzielnic i obudów wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: Hager, Schneider Electric
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów : Legrand, ETI
Cechy wyróżniających się producentów rozdzielnic i obudów: EATON, Schrack Technik

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTROINSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru rozdzielnic i obudów
Potencjał marek rozdzielnic i obudów na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek rozdzielnic i obudów pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek rozdzielnic i obudów
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Schneider Electric
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki EATON
Wizerunek marki ETI
Wizerunek marki Schrack Technik
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek rozdzielnic i obudów

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O ROZDZIELNICACH I OBUDOWACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola tradycyjnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o rozdzielnicach i obudowach – cz. 2
Dopasowanie oferty rozdzielnic i obudów
Miejsca zakupu rozdzielnic i obudów
Wykorzystanie oprogramowania dla elektryków do projektowania rozdzielnic, dopasowania aparatury do rozdzielnicy, przygotowania wyceny

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora rozdzielnic i obudów
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Hager, Schneider Electric, Schrack Technik, Ver-Tom
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Elektro-Plast Opatówek, Elektroplast Bydgoszcz, ETI, ABB
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Rittal, Alfako, Incobex, Assmann

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych
 

INFORMACJE LICENCYJNE
 


Kup raport

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 



 



 

 

Raport z badania profesjonalistów „Elektronarzędzia. Aktualne kryteria wyboru, rozpoznawalność marek, wyróżniający się producenci, źródła informacji, trendy, nastroje, prognozy zleceń.”

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 fachowców inwestujących w profesjonalne elektronarzędzia.
  • Raport managerski dla producentów elektronarzędzi.
  • Data wydania raportu: kwiecień 2024. Sygn. 4504/04/2024
  • Stron: 39.
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 04.2025).
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują fachowcy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jak wygląda rozpoznawalność danych marek?
  • Jakie są trendy w elektronarzędziach?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach spodziewają się fachowcy na ten rok i dwa następne?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • AEG, Berner, Bosch, Celma, Dedra, DeWalt, Einhell, Fein, Festool, Flex, Graphite, HIKOKI, HILTI, Makita, Metabo, Milwaukee, Panasonic, Rems, Ridgid, Rothenberger, Rubi, Ryobi, Skil, Sparky, Stanley, Yato, Wurth.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY, TRENDY W ELEKTRONARZĘDZIACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży i prognozy do 2026
Ocena poziomu zamówień w ujęciu branżowym na 2024 rok
Prognoza skali zamówień w ujęciu branżowym do 2026 roku
Trendy w elektronarzędziach profesjonalnych
 
MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK ELEKTRONARZĘDZI, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek elektronarzędzi – cz. 2
Producenci elektronarzędzi wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: Milwaukee, HILTI
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: DeWalt, Bosch
Cechy wyróżniających się producentów elektronarzędzi: Makita, Festool

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru elektronarzędzi
Potencjał marek elektronarzędzi na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek elektronarzędzi pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek elektronarzędzi
Wizerunek marki Makita
Wizerunek marki Bosch
Wizerunek marki HILTI
Wizerunek marki DeWalt
Wizerunek marki Milwaukee

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH FACHOWCY SZUKAJĄ INFORMACJI O ELEKTRONARZĘDZIACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o elektronarzędziach
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Miejsca zakupu elektronarzędzi
Częstotliwość zakupu i wymiany elektronarzędzi
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru elektronarzędzi

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INWESTUJĄCEJ W ELEKTRONARZĘDZIA PROFESJONALNE
Profil zakupowy typowego użytkownika profesjonalnych elektronarzędzi
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Festool, Makita, Bosch, HILTI
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Milwaukee, Metabo, Hikoki, DeWalt

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych

INFORMACJE LICENCYJNE
 


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 



 

 

Raport z badania instalatorów „Trendy w kotłach gazowych do 2025. Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów
  • Raport managerski dla producentów kotłów gazowych
  • Data wydania raportu: marzec 2024. Sygn. 4503/03/2024
  • Stron: 42
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 03.2025)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy w kotłach do 2025 roku zdaniem instalatorów?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż kotłów spodziewają się instalatorzy na ten rok i kolejny?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Ariston, Atag, Auer, Baxi, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje, Buderus, Chaffoteaux, Daikin, De Dietrich, EWFE, Ferroli, Fondital, Immergas, Klimosz, Saunier Duval, Termet, Thermagen, Unical, Vaillant, Viessmann, Wolf.


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W INSTALACYJNEJ, TRENDY W KOTŁACH GAZOWYCH
Ocena aktualnej sytuacji w branży instalacyjnej i prognozy do 2025
Powody wzrostu i spadku zleceń
Trendy w kotłach gazowych do 2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki kotłów gazowych – instalator a klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK KOTŁÓW GAZOWYCH, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek kotłów gazowych – cz. 2
Producenci kotłów gazowych wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Bosch Home Comfort, De Dietrich
Cechy wyróżniających się producentów kotłów gazowych: Termet, Beretta

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE INSTALATORÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru kotłów gazowych
Potencjał marek kotłów gazowych na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek kotłów gazowych pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek kotłów gazowych
Wizerunek marki Viessmann
Wizerunek marki Vaillant
Wizerunek marki Bosch Home Comfort
Wizerunek marki De Dietrich
Wizerunek marki Buderus
Wizerunek marki Termet
Wizerunek marki Immergas
Wizerunek marki Beretta

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O KOTŁACH GAZOWYCH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o kotłach gazowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty kotłów gazowych
Miejsca zakupu kotłów gazowych

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora kotłów gazowych
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Saunier Duval, Termet, De Dietrich, Ariston
Cechy wyróżniające grupy docelowej: ACV, Beretta, Bosch Home Comfort, Broetje
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Fondital, Immergas, Vaillant, Buderus, Thermagen, Viessmann

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 



 

 

Raport z badania elektroinstalatorów „Gniazda i łączniki: trendy do 2025, rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, źródła informacji, prognozy zleceń na ten rok"

  • Ogólnopolskie badanie wśród 400 elektroinstalatorów
  • Raport managerski dla producentów gniazd i łączników
  • Data wydania raportu: styczeń 2024. Sygn. 4502/01/2024
  • Stron: 40
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 01.2025)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują elektrycy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach spodziewają się na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają – co się zmieniło i w jakim kierunku?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ABB, Abex, Adelid, Bachmann, Berker, Bticino, CJC Systems, Efapel, Elektro-Plast (Nasielsk), Elktro-Plast (Opatówek), Evoline, Gira, Govena, Hager, Jung, Kanlux, Karlik, Kontakt Simon, KOS Elektro – System, Legrand, Livolo, Ospel, Osram, Polmark, Schneider Electric, Schrack Technik, Tem, Timex – Elektro, Touch me, Varilight, Viko by Panasonic.

 


Zawartość raportu:
 

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY ELEKTROINSTALACYJNEJ, TRENDY W GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH
Ocena aktualnej sytuacji w branży elektroinstalacyjnej
Prognoza zleceń dla elektryków na cały 2024
Trendy w gniazdach i łącznikach do 2025

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ MAREK GNIAZD I ŁĄCZNIKÓW, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek gniazd i łączników – cz. 2
Producenci gniazd i łączników wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Kontakt Simon, Berker
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Legrand, Hager
Cechy wyróżniających się producentów gniazd i łączników: Gira, Schneider Electric

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE ELEKTRYKÓW: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru gniazd i łączników
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki gniazd i łączników – elektroinstalator a klient?
Łączenie różnych marek gniazd i łączników
Potencjał marek gniazd i łączników na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek gniazd i łączników pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Miejsca montażu najczęściej wybieranych marek
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek gniazd i łączników

Wizerunek marki Kontakt Simon
Wizerunek marki Berker
Wizerunek marki Legrand
Wizerunek marki Hager
Wizerunek marki Ospel

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH ELEKTROINSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O GNIAZDACH I ŁĄCZNIKACH (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o nowościach branżowych
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Dopasowanie oferty gniazd i łączników
Miejsca zakupu gniazd i łączników

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ ELEKTROINSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego elektroinstalatora gniazd i łączników
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Legrand, Berker, Schneider Electric, Hager
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Viko by Panasonic, Kontakt Simon, Karlik, Gira

METODOLOGIA BADANIA
INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24



 

 

Raport z badania instalatorów „Trendy w pompach ciepła do 2025.Rozpoznawalność marek, aktualne kryteria wyboru, wyróżniający się producenci, sytuacja w branży”.

  • Ogólnopolskie badanie wśród 300 instalatorów pomp ciepła.
  • Raport managerski dla producentów pompy ciepła.
  • Data wydania raportu: listopad 2023. Sygn. 4501/11/2023
  • Stron: 39
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 11.2024)
  • Cena raportu wersja językowa PL: 4.500 PLN (+VAT)  Kup raport


Czym jest licencja niewyłączna?

Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakich informacji oczekują instalatorzy od producentów?
  • Jakie są dziś kryteria wyboru marek?
  • Które marki i za co wyróżniają się na rynku?
  • Jakie są trendy do 2025 roku?
  • Jakiej sytuacji w zleceniach na montaż pomp spodziewają się instalatorzy na 2024 rok?
  • Z jakich źródeł informacji korzystają instalatorzy?

W raporcie występują m.in. następujące marki:

  • ACV, Alpha Innotec, Altech, Apic, Ariston, Atlantic, Beretta, Bosch, Broetje, Buderus, Daikin, Danfoss, DeDietrich, Dimplex, Ekontech, Elektromet, Ferroli, Fonko, Galmet, Gorenje, Herz, Hewalex, Hibernatus, Hitachi, Immergas, IVT, Kaisai, Kospel, LG, Miller, Mitsubischi, Nibe, Panasonic, Samsung, Stiebel Eltron, Termet, Thermia, Tweetop, Vaillant, Viessmann, Viteco, Waterfurnace, Wolf.

     


Zawartość raportu:

MODUŁ 1. SYTUACJA W BRANŻY GRZEWCZEJ, TRENDY W POMPACH CIEPŁA
Ocena aktualnej sytuacji w branży grzewczej i prognozy do 2025
Trendy w pompach na lata 2023-2025
Jak wygląda decyzyjność przy wyborze marki pompy – instalator vs klient?

MODUŁ 2. KOMUNIKACJA MARKETINGOWA MAREK: ROZPOZNAWALNOŚĆ POMP, WYRÓŻNIKI
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 1
Znajomość spontaniczna i wspomagana marek pomp ciepła – cz. 2
Producenci pomp ciepła wyróżniający się na tle innych
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Viessmann, Vaillant
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: Panasonic, NIBE
Cechy wyróżniających się producentów pomp ciepła: De Dietrich, DAIKIN

MODUŁ 3. PRAKTYKI ZAKUPOWE POMP: KRYTERIA WYBORU, WIZERUNEK NAJPOPULARNIEJSZYCH MAREK
Najważniejsze czynniki wyboru pomp ciepła
Potencjał marek pomp na podstawie wybieralności i spontanicznej znajomości
Konkurenci wobec marek pomp pierwszego wyboru a ich znajomość spontaniczna
Bezpośredni konkurenci dla najczęściej wybieranych marek
Wizerunek najczęściej kupowanych marek pomp ciepła
Wizerunek marki Viessmann / Wizerunek marki Vaillant / Wizerunek marki Panasonic
Wizerunek marki NIBE / Wizerunek marki De Dietrich

MODUŁ 4. MIEJSCA, W KTÓRYCH INSTALATORZY SZUKAJĄ INFORMACJI O POMPACH CIEPŁA (ŹRÓDŁA)
Zmiany w preferowanych źródłach informacji o pompach ciepła
Rola tradycyjnych źródeł informacji o nowościach branżowych
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 1
Rola nowoczesnych źródeł informacji o nowościach branżowych – cz. 2
Typ oczekiwanego doradztwa podczas wyboru pomp ciepła ze strony hurtowni i producenta
Miejsca zakupu pomp ciepła

MODUŁ 5. PROFILE, CZYLI CECHY OGÓLNE GRUPY DOCELOWEJ INSTALATORÓW (FIRMY)
Profil zakupowy typowego instalatora pomp ciepła
Cechy wyróżniające grupy docelowej: Panasonic, Vaillant, Viessmann, Kaisai
Daikin, NIBE, Ariston, Bosch, De Dietrch, Buderus, Atlantic, Stiebel Eltron

METODOLOGIA BADANIA
Charakterystyka badanych: stosowane akredytacje producentów pomp


INFORMACJE LICENCYJNE


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24

 

DMC Firewall is a Joomla Security extension!