Menu
A+ A A-

Motoryzacja, Floty, Transport

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2023) Branży Transportowej I Prognozy na 2024"

Raport managerski z eksperckim omówieniem wyników dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.

  • Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.
  • Data wydania raportu: 4Q2023. Sygn. 4500/10/2023
  • Stron:28
  • Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski + link do platformy Click Meeting (dostęp roczny od momentu publikacji do 10.2024)
  • Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.500 PLN (+VAT) Kup raport z eksperckim omówieniem wyników

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są dziś wyzwania i nastroje w transporcie?
  • Jakie są prognozy sprzedaży na rok kolejny?
  • Jaki leasing, karty i ubezpieczyciele na czas kryzysu?
  • Jakie są trendy?
  • Czego spodziewać się na kolejny rok?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE W FIRMACH PRZEWOZOWYCH                                       

  • Ocena zapotrzebowania na usługi przewozu od początku tego roku
  • Zakup usług przewozu towarów – czyli obecna sytuacja i prognozy w zakresie frachtu
  • Przewoźnicy wg specjalizacji  jakie wykonują oraz kierunków przewozu (w badanej próbie)
  • Zatory - aktualna ocena płynności finansowej przewoźników i prognozy na 2024
  • Upadłości - obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm przewozowych
  • Skala niewypłacalności transportu do połowy tego roku
  • Obecny rozmiar rynku przewozowego – tendencje i zmiany
  • Rozlokowanie geograficzne biznesu przewozowego


II. WSKAŹNIK FIT 2023, CZYLI W JAKIEJ FORMIE SĄ PRZEWOŹNICY?            

  • Wskaźnik FIT TSL 2023, czyli w jakiej formie są przewoźnicy
  • FIT TSL 2023 – co nam pokazuje wynik tego wskaźnika?
  • Jakie są aktualnie wyzwania przewoźników?
  • Jakie trendy technologiczne na następne 12 m-cy?


III. BIZNES PRZEWOZOWY W KRYZYSIE -  SKALA ZMIAN I OSZCZĘDZANIA                        

  • Jakie działania i decyzje u przewoźników na rzecz oszczędności? Na czym firmy planują oszczędzać?
  • KARTY PALIWOWE: użytkowanie kart wg emitenta
  • KARTY PALIWOWE: Jacy emitenci mają dziś karty najlepiej  dopasowane do potrzeb – oceny przewoźników?
  • KARTY PALIWOWE: funkcje kluczowe i te mniej ważne w kartach, czyli must have w ofercie kart paliwowych
  • UBEZPIECZENIE: Jakie ubezpieczenie jest najlepiej  dopasowane do potrzeb – oceny przewoźników?
  • LEASING: Która firma leasingowa ma najlepiej dopasowany leasing do potrzeb firm transportowych?
  • Od kogo leasing jest dziś lepiej dopasowany do potrzeb przewoźników?
  • Plany korzystania z rozwiązań wspierających finansowanie i płynność finansową firm transportowych
  • Planowane inwestycji we floty jeszcze w 2023 roku

IV. METODOLOGIA BADANIA I INFORMACJE  LICENCYJNE                                  
 


Kup raport z eksperckim omówieniem wyników
Cena: 4.500 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 71 733 69 24


 



 



 

 

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2022) Branży Transportowej I Prognozy na 2023"

Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.

Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.

Data wydania raportu: 4Q2022. Sygn. 462/11/2022

Stron:43

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 4.000 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  •  Jakie drivery zmian na kolejny rok, czyli co najsilniej wpłynie na przewoźników w 2023?
  •  Czy inflacja już widoczna jest w biznesach przewoźników? Co będzie wyzwaniem na kolejny rok?
  •  Czy będą inwestycje we floty – kogo będzie stać na wydatki?
  •  Leasing, środki własne czy wynajem – czego można oczekiwać w kolejnym roku?
  •  Co wspiera dziś płynność finansową przewoźników? Faktoring, BiG-i czy windykacja?
  •  Jakie zmiany na rynku przewozowym po wprowadzeniu Pakietu Mobilności?
  •  Puste przebiegi jaka skala problemu w rzeczywistości?
  •  Trendy technologiczne na 2023 – cyfryzacja, elektryfikacja czy nowe paliwa?
  •  Aktualna sytuacja branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności. Ile firm odczuwa spadki, ile wzrosty? Co prognozują przewoźnicy na kolejne 12 miesięcy?
  •  Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje aktualną kondycję firm transportowych – po wybuchu wojny i po pierwszych efektach inflacji?
  •  Co jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym będą się skupiać w 2023?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY I WSKAŹNIK FIT 2022               

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy 2022 i prognozy na 2023
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu na najbliższe 12 miesięcy
  • Aktualna ocena skali zatorów płatniczych
  • Prognozowany kierunek zmian w zatorach płatniczych na najbliższe 12 miesięcy
  • Profile: prognozy frachtu i zatorów płatniczych według zatrudnienia i typu przewozu
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm na najbliższe 12 miesięcy
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku przewozowego wg województw i formy prawnej
  • Zapotrzebowanie na usługi firm transportowych w pierwszej połowie tego roku
  • Profile: zapotrzebowanie na usługi firm transportowych wg zatrudnienia, floty i typu przewozu


II. DRIVERY ZMIAN, CZYNNIKI WAŻNE DLA KONDYCJI BRANŻY TRANSPORTOWEJ W 2023              

  • Kluczowe drivery zmian branży transportowej w 2023
  • Wszystkie czynniki wskazywane jako ważne dla branży na kolejne 12 miesięcy
  • Profile: czynniki kształtujące transport a zatrudnienie, flota i typ przewozu


III. „PAKIET MOBILNOŚCI”I JEGO SKUTKI DLA SEKTORA - OCENY PRZEWOŹNIKÓW              

  • Ocena wpływu Pakietu Mobilności na biznesy polskich przewoźników
  • Profile: ocena wpływu Pakiet Mobilności wg floty i typu przewozu
  • Ocena skali tzw. pustych przebiegów jako skutku Pakietu Mobilności
  • Jakie są najważniejsze zmiany na krajowym rynku przewozowym po wprowadzeniu Pakietu Mobilności?
  • Profile: zmiany na krajowym rynku wg zatrudnienia, floty, typu przewozów


IV. TRENDY I NOWOŚCI: CYFRYZACJA,  NAPĘDY ALTERNATYWNE I CO JESZCZE? OPINIE PRZEWOŹNIKÓW        

  • Trendy technologiczne na 2023 rok


V. FINANSOWANIE I ROZWIĄZANIA WSPIERAJĄCE PŁYNNOŚĆ TRANSPORTU NA 2023              

  • Planowane inwestycje we floty 2022-2023
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Ocena dopasowania różnych form finansowania flot do potrzeb przewoźników w kontekście pandemii
  • Profile: ocena form finansowania flot wg typu przewozów
  • Rozwiązania wspierające finansowanie i płynność finansową firm transportowych
  • Profile: korzystanie z rozwiązań wg zatrudnienia, floty, typu przewozów
  • Aktualne wyzwania i obszary, na których skupiają się właściciele firm przewozowych
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg zatrudnienia, floty, stażu na rynku, typu transportu


VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE    

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych

Kup raport
Cena: 4.000 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84


 

 

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT 2021) Branży Transportowej - Pandemia i Co Dalej?"

Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.

Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.

Data wydania raportu: 2Q2021. Sygn. 461/06/2021

Stron:53

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3.700 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są kluczowe drivery zmian kształtujące branżę transportową w 2021 roku?
  • W jaki sposób Pakiet Mobilności wpłynie na biznesy polskich przewoźników? Jakie  konsekwencje uznano za najbardziej dolegliwe?
  • Czy alternatywne źródła zasilania flot są realne w branży TSL?
  • Ciężarowy transport autonomiczny – korzyść czy zagrożenie? Kiedy będzie stosowany w Europie?
  • Z jakich rozwiązań wspierających utrzymanie płynności finansowej skorzystali przewoźnicy w związku z pandemią? Kredyt, Tarcza, wezwania do zapłaty, faktoring?
  • Które formy finansowania flot przewoźnicy uznali za najlepiej dopasowane do potrzeb TSL w obliczu pandemii?
  • Aktualna sytuacja branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności. Ile firm odczuwa spadki, ile wzrosty? Co prognozują przewoźnicy na kolejne 12 miesięcy?
  • Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje aktualną kondycję firm transportowych – po pandemii.
  • Co aktualnie jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym się będą skupiać do 2022 roku?

Zawartość raportu:

I. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY I WSKAŹNIK FIT NA 2021 ROK

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2021 rok
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu na najbliższe 12 miesięcy
  • Aktualna ocena skali zatorów płatniczych
  • Prognozowany kierunek zmian w zatorach płatniczych na najbliższe 12 miesięcy
  • Profile: prognozy zatorów płatniczych według specjalizacji, zatrudnienia, typu przewozu, stażu i floty
  • Obecny i prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm na najbliższe 12 miesięcy
  • Profile: prognozy zatorów płatniczych według specjalizacji i typu przewozu
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej
  • Zapotrzebowanie na usługi firm transportowych w pierwszej połowie tego roku
  • Profile: spadek i wzrost frachtu wg zatrudnienia i typu przewozu


II. DRIVERY ZMIAN, CZYNNIKI WAŻNE DLA KONDYCJI BRANŻY TRANSPORTOWEJ W 2021

  • Kluczowe drivery zmian branży transportowej w 2021
  • Drivery społeczne
  • Drivery ustawodawcze i prawne
  • Drivery gospodarcze
  • Wszystkie czynniki wskazywane jako ważne dla branży na kolejne 12 miesięcy
  • Profile: czynniki kształtujące transport a staż firmy, typ przewozu i specjalizacja
  • Profile: czynniki kształtujące transport a zatrudnienie, flota, staż i specjalizacja

 

III. „PAKIET MOBILNOŚCI”I JEGO AKTUALNE, post-COVIDOWE SKTUKI DLA SEKTORA - OCENY PRZEWOŹNIKÓW

  • Ocena wpływu Pakietu Mobilności na biznesy polskich przewoźników
  • Co uznano, za najbardziej dolegliwe konsekwencje Pakietu Mobilności?
  • Ocena skali tzw. „pustych przebiegów” jako skutku Pakietu Mobilności
  • Jakie będą najważniejsze skutki wprowadzenia Pakietu Mobilności – prognozy przewoźników?
  • Profile: konsekwencje Pakietu Mobilności wg zatrudnienia, floty, typu przewozów, stażu

 

IV. TRENDY I NOWOŚCI: ALTERNATYWNE  ŹRÓDŁA ZASILANIA ORAZ PRZYSZŁOŚĆ AUTONOMICZNYCH POJAZDÓW - OPINIE PRZEWOŹNIKÓW

  • Alternatywne źródła zasilania flot? Już wdrażane, możliwe czy nierealne? Scenariusze wg przewoźników
  • Alternatywne źródła zasilania floty (cytaty)
  • Profile: alternatywne źródła zasilania wg stażu, specjalizacji, typu przewozu, zatrudnienia
  • Profile: alternatywne źródła zasilania wg zatrudnienia, typu przewozu i specjalizacji
  • Ciężarowy transport autonomiczny w Europie?  W ciągu pięciu lat, dekady czy wcale? Opinie przewoźników
  • Transport autonomiczny: jakie korzyści, jakie zagrożenia? Opinie przewoźników
  • Transport autonomiczny – percepcja (cytaty)


V. FINANSOWANIE W CZASIE PANDEMII, WYZWANIA PRZEWOŹNIKÓW NA TEN ROK ORAZ PLANY INWESTYCJI WE FLOTY

  • Z jakich form wsparcia korzystali przewoźnicy w pandemii: kredyty, windykacja, Tarcza Antykryzysowa
  • Z jakich form wsparcia korzystali przewoźnicy w pandemii: wezwania do zapłaty przy wsparciu biur informacji, faktoring, wywiadownie gospodarcze
  • Planowane inwestycje we floty – jeszcze w 2021 roku
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Ocena dopasowania różnych form finansowania flot do potrzeb przewoźników w kontekście pandemii
  • Aktualne wyzwania i obszary, na których skupiają się właściciele firm przewozowych
  • Aktualne wyzwania i obszary, na których skupiają się właściciele firm przewozowych
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg zatrudnienia, floty, stażu na rynku, typu transportu


VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych
  • Informacje licencyjne

Kup raport
Cena: 3.700 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport z badania firm flotowych - mobilność jutra "Klient Flotowy - Pandemia I Co Dalej? (2021)"

Ogólnopolskie badanie wśród klientów flotowych posiadających minimum 5 pojazdów służbowych.

Data wydania raportu: marzec 2021. Sygn. 460/03/2021

Stron: 26

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 2 800 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie są dziś główne wyzwania dla firm flotowych i czy odpowiedzi podawane w czerwcu w jakimś stopniu korespondują z obecnymi problemami? Jeśli tak, to które? Co się zmieniło?
  • Czy pandemia wpłynie na zmianę kryteriów wyboru pojazdów do firmy? Jak ten obszar oceniany był w czerwcu, a jak odnoszą się do niego flotowcy dziś, kiedy wiedza o pandemii i jej przebiegu jest szersza?
  • Czy podjęto już decyzje obejmujące służbowe floty? Jaki jest kierunek tych decyzji? Na ile się one zmieniły, które zostaną na dłużej?
  • Jakie są prawdopodobne scenariusze zmian w obszarze samochodów firmowych według zarządzających pojazdami firmowymi i czy zmieniły się one w relacji do opinii z ubiegłego roku?
  • Czy koncepcja, że firmy flotowe będą się zwracać w kierunku pojazdów używanych rzeczywiście się zrealizuje?

Zawartość raportu:

CELE PROJEKTU I METODOLOGIA

  • Key findings


I. PANDEMIA I CO DALEJ? KIERUNEK ZMIAN WG KLIENTÓW W POLITYCE FLOTOWEJ FIRM. Porównanie wyników wiosna 2021 vs czerwiec 2020    

  • Kierunek zmian w politykach flot. Porównanie wiosna 2021 vs czerwiec 2020
  • Polityka flotowa a mobilność pracowników
  • Polityka flotowa a samochód jako benefit
  • Polityka flotowa – samochody inne niż służbowe
  • Kierunki zmian polityki flotowej – rozwinięcie (1) – (3)
  • Plany inwestycji flotowych 2021


II. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. WYZWANIA I OBECNE DECYZJE KLIENTÓW FLOTOWYCH. Porównanie wyników wiosna 2021 vs czerwiec 2020

  • Aktualne wyzwania firm flotowych
  • Czy COV-19 wpłynął na zmianę polityki flot? Ocena trwałości zmian
  • Podejmowane działania i zmiany w obszarze flot
  • Czy będą zmiany w kryteriach wyboru pojazdów do flot?
  • Czy będzie więcej  pojazdów używanych w firmowych flotach?


CHARAKTERYSTYKA BADANYCH

  • Branża
  • Flota i finansowanie
  • Zatrudnienie i typ działalności


DANE PODSTAWOWE INFORMACJE LICENCYJNE

INNE RAPORTY DOTYCZĄCE FLOT
 


POZOSTAŁE RAPORTY FLOTOWE DLA MANAGERÓW


Kup raport
Cena: 2 800 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

Raport managerski "Finanse Inwestycje Trendy (FIT JESIEŃ 2020) Branży Transportowej - Pandemia i Co Dalej?"

Ogólnopolskie badanie wśród firm transportowych zajmujących się krajowym i międzynarodowym przewozem towarów.

Raport managerski dla firm oferujących finansowanie pojazdów ciężarowych, windykacje, faktoring, ubezpieczanie, opony, paliwa, dla producentów assetu (naczep, przyczep, ciągników siodłowych etc.) oraz firm transportowych.

Data wydania raportu: 4Q2020. Sygn. 459/11/2020

Stron: 49

Format dostawy: elektronicznie (PDF), język polski

Cena licencji krajowej, niewyłącznej: 3470 PLN (+VAT) Kup raport

Czym jest licencja niewyłączna?
Pobierz opis raportu


Z raportu dowiesz się między innymi:

  • Jakie działania podejmują przewoźnicy, by poradzić sobie z wpływem pandemii COVID-19 na firmę?  
  • Czy branża TSL będzie zwracać się w kierunku pojazdów używanych oraz wynajmu?
  • Czy przewoźnicy zauważają zaostrzenie warunków finansowania dla branży TSL?
  • Czy przewoźnicy renegocjowali umowy z dostawcami usług okołoflotowych? Czy zmieniają ceny? W jakim kierunku?
  • Jakiej polityki i wsparcia oczekują przewoźnicy od leasingodawców, ubezpieczycieli i dostawców?
  • Co w obecnej sytuacji pomogłoby przewoźnikom najbardziej?
  • Z jakich rozwiązań wspierających utrzymanie płynności finansowej skorzystali przewoźnicy w związku z pandemią?
  • Skala efektów pandemii dla branży TSL w zakresie frachtu, zatorów, płynności (ile firm odczuło spadki, jaka jest skala spadków, co prognozują przewoźnicy na kolejne miesiące?)
  • Najnowszy wskaźnik FIT TSL, który dokładnie pokazuje głębokość zmian kondycji firm
  • Nowe szacunki rozmiaru rynku TSL (ile jest aktywnych firm TSL, ile może upaść?)
  • Co aktualnie jest dla przewoźników wyzwaniem? Na czym się koncentrują?
  • Co dla przewoźników oznacza utrzymanie się pandemii w perspektywie kolejnych 6 miesięcy?

 


Zawartość raportu:

I. WSKAŹNIK FIT NA JESIEŃ 2020. NASTROJE, KONDYCJA, PROGNOZY

  • Wartość wskaźnika Finanse Inwestycje Trendy na 2020 rok
  • O czym informuje wskaźnik FIT branży transportowej?
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie realizowanego frachtu na najbliższe 6 miesięcy
  • Głębokość skutków pandemii w zakresie spadku frachtu i prognoza ewentualnych spadków na kolejne miesiące
  • Spadek frachtu – prawdopodobne przyczyny
  • Profile: spadek i wzrost frachtu wg zatrudnienia i typu przewozu
  • Prognozowany kierunek zmian w obszarze zatorów płatniczych 2021
  • Prognozowany kierunek zmian w zakresie upadłości firm (likwidacji biznesów)
  • Skala niewypłacalnych spółek już zgłoszonych do KRS
  • Aktualny rozmiar rynku transportowego – tendencje i zmiany
  • Charakterystyka rynku TSL wg województw i formy prawnej


II. PANDEMIA I CO DALEJ?

  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL na kolejne 6 miesięcy
  • Prawdopodobne scenariusze dla branży TSL – opinie przewoźników (cytaty)
  • Profile: scenariusze na kolejne miesiące wg typu transportu, floty, zatrudnienia i typu przewozu
  • Czy mniejszy popyt na nowe pojazdy ożywi rynek używanych pojazdów ciężarowych?
  • Czy obecne trudności zwiększą popyt na wynajem pojazdów ciężarowych?


III. CHARAKTER SKUTKÓW PANDEMII. OBECNE WYZWANIA I PROBLEMY

  • Aktualne wyzwania firm przewozowych i obszary, na których skupiają się właściciele
  • Wyzwania firm przewozowych w sytuacji pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: wyzwania firm przewozowych wg typu transportu, zatrudnienia, floty
  • Wpływ dalszego trwania pandemii na branżę TSL
  • Profile: wpływ dalszego trwania pandemii na firmy wg typu transportu, zatrudnienia, floty


IV. OCZEKIWANE WSPARCIE RZĄDU, ORGANIZACJI BRANŻOWYCH, INSTYTUCJI FINANSOWYCH, ROZWIAZANIA WSPIERAJĄCE PŁYNNOŚĆ FINANSOWĄ

  • Co aktualnie by pomogło – ocena przewoźników wobec już podjętych działań i pomysłów rządu oraz organizacji branżowych
  • Profile: ocena wsparcia i oczekiwana pomoc a staż firmy, typ transportu, wykonywane przewozy, flota
  • Zmiany w warunkach finansowania dla przewoźników
  • Oczekiwania przewoźników wobec firm z branż: leasing, ubezpieczenia, faktoring, produkcja pojazdów i serwis
  • Skala korzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej w związku z pandemią (tarcza antykryzysowa, windykacja, wezwania BIG)
  • Skala korzystania z oferty firm wspierających utrzymanie płynności finansowej w związku z pandemią (wywiadownie gospodarcze, kredyt, faktoring)


V. PLANY I PERSPEKTYWY NA NAJBLIŻSZY CZAS. PODEJMOWANE DECYZJE. POLITYKA CENOWA, RENEGOCJACJE UMÓW. SKALA PLANOWANYCH INWESTYCJI

  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii
  • Podejmowane działania przewoźników niwelujące skutki pandemii – pozostałe wskazania
  • Profile: podejmowane działania przewoźników wg zatrudnienia, typu transportu, stażu
  • Polityka cenowa przewoźników: aktualne decyzje i prognozy na kolejne miesiące
  • Skala planowanych inwestycji w pojazdy jeszcze w 2020 roku
  • Planowane inwestycje według kategorii pojazdów
  • Skala dokonanych renegocjacji warunków z dostawcami usług okołoflotowych

        
VI. METODOLOGIA BADANIA, CHARAKTERYSTYKA BADANYCH FIRM TRANSPORTOWYCH, INFORMACJE  LICENCYJNE

  • Metodologia badania
  • Charakterystyka badanych firm transportowych
  • Informacje licencyjne

Kup raport
Cena: 3.470 PLN netto

 

Więcej informacji pod adresem raporty@keralla.pl lub numerem telefonu +48 519 08 81 84

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd